Logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, Provider Neuroflow
Ma ponad 10 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Pracowała jako logopeda w poradniach, szkołach podstawowych, przedszkolach oraz jako adiunkt w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka. Pisze artykuły do czasopism dla logopedów. Ciągle podnosi swoje kwalifikacje w licznych szkoleniach. Brała udział m.in w szkoleniach z metody Krakowskiej, SMURF, z dziecięcej apraksji mowy i orm, doskonaliła i poszerzała wiedzę dotyczącą autyzmu i zespołu Aspergera, aktywnego treningu słuchowego metodą Neuroflow. W pracy stawia na indywidualne podejście do dzieci. Metody dostosowuje do dziecka. Uczy poprzez zabawę.
Prywatnie mama trójki dzieci i siatkarka
Schorzenia, którymi się zajmuje: dyslalia, ORM, autyzm, dziecięca apraksja mowy, zaburzenia przetwarzania słuchowego. Pracuje z dzieci od 1 r.ż. do 18 lat.
Neurologopeda, Terapeuta i Diagnosta SI, Certyfikowany Terapeuta METODY MIOFUNKCJONALNEJ.
Jest absolwentką magisterskich studiów na WSPTWP na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna z przedszkolną i logopedią. Jeszcze w trakcie studiów zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel przedszkolny. Ukończyła podyplomowe studia na kierunku logopediaw WSP im. Janusza Korczaka w Warszawie, następnie neurologopedii na Uczelni Łazarskiego. W trakcie swojej pracy zdobyła dyplom Terapeuty Integracji Sensorycznej w PSTIS. Pracuję w przedszkolu integracyjnym prowadząc terapię si i logopedię. W swojej pracy łączy kompetencje logopedyczne i z zakresu integracji sensorycznej dbając o mowę i rozwój najmłodszych. Stara się zbudować więź i zaufanie między podopiecznym a terapeutą i opiekunami. Włącza rodzinę w proces terapeutyczny. Uważa, że podejście do pacjenta powinno być holistyczne, współpraca z innymi specjalistami takimi jak fizjoterapeuci, ortodonci daje najwięcej efektów.
Zajmuje się: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami połykania u dzieci, oceną wędzidełka, dyslalią, terapią dzieci z autyzmem, ZA, terapią dzieci z Zespół Downa, terapią integracji sensorycznej.
W czasie wolnym spaceruje po lesie, relaksuje się czytając książki, spędza aktywnie czas z rodziną.
W Etapach prowadzi: terapię logopedyczną i neurologopedyczną, diagnozą logopedyczną i neurologopedyczną, terapię integracji sensorycznej, konsultacje i diagnozy integracji sensorycznej
Pedagog specjalny, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej,
Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu oraz Medycznego Studium Zawodowego w Elblągu. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym – oligofrenopedagogiem, logopedą, certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą ręki oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Obecnie studentka Neurologopedii Profilowanej na Collegium Humanum w Warszawie o specjalności: Neurologopedia Dzieci i Dorosłych oraz Wczesna Interwencja Neurologopedyczna.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej, zaburzeniami rozwoju, wadami genetycznymi oraz schorzeniami neurologicznymi. Pracowała na stanowisku technika fizjoterapii w gabinecie rehabilitacji ruchowej, placówkach specjalistycznych, edukacyjnych a także polskich klinikach terapeutycznych w Wielkiej Brytanii jako logopeda oraz terapeuta integracji sensorycznej. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, szkoleniach oraz warsztatach terapeutycznych. W swoją pracę angażuje się całościowo, łączy ze sobą terapie aby kompleksowo wspierać dzieci oraz ich podopiecznych.
W etapach prowadzi: terapię integracji sensorycznej, terapię logopedyczną, terapię ręki, trening umiejętności społecznych, diagnozy i konsultacje integracji sensorycznej.
Obszary pracy: opóźniony rozwój mowy, Autyzm, Zespół Aspergera, wady wymowy, wady wrodzone oraz rozwojowe (m.in. Zespół Downa, Mózgowe Porażenie Dziecięce), zaburzenia integracji sensorycznej.
W poradni prowadzi konsultacje i diagnozy integracji sensorycznej, terapię integracji sensorycznej, terapię ręki, trening umiejętności społecznych.