fbpx
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


  

zdjęcieLogopeda, terapeuta integracji sensorycznej, Provider Neuroflow


Ma ponad 10 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Pracowała jako logopeda w poradniach, szkołach podstawowych, przedszkolach oraz jako adiunkt w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka. Pisze artykuły do czasopism dla logopedów. Ciągle podnosi swoje kwalifikacje  w licznych szkoleniach. Brała udział m.in w szkoleniach z metody Krakowskiej, SMURF, z dziecięcej apraksji mowy i orm, doskonaliła i poszerzała wiedzę dotyczącą autyzmu i zespołu Aspergera, aktywnego treningu słuchowego metodą Neuroflow. W pracy stawia na indywidualne podejście do dzieci. Metody dostosowuje do dziecka. Uczy poprzez zabawę. 

Prywatnie mama trójki dzieci i siatkarka

Schorzenia, którymi się zajmuje: dyslalia, ORM, autyzm, dziecięca apraksja mowy, zaburzenia przetwarzania słuchowego.  Pracuje z dzieci od 1 r.ż. do 18 lat.

 

 

 

1663233311231 1Neurologopeda, Terapeuta i Diagnosta SI,  Certyfikowany Terapeuta METODY MIOFUNKCJONALNEJ. 

Jest absolwentką magisterskich studiów na WSPTWP na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna z przedszkolną i logopedią. Jeszcze w trakcie studiów zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel przedszkolny. Ukończyła podyplomowe studia na kierunku logopediaw WSP im. Janusza Korczaka w Warszawie, następnie neurologopedii na Uczelni Łazarskiego. W trakcie swojej pracy zdobyła dyplom Terapeuty Integracji Sensorycznej w PSTIS. Pracuję w przedszkolu integracyjnym prowadząc terapię si i logopedię. W swojej pracy łączy kompetencje logopedyczne i z zakresu integracji sensorycznej dbając o mowę i rozwój najmłodszych.  Stara się zbudować więź i zaufanie między podopiecznym a terapeutą i opiekunami.   Włącza rodzinę w proces terapeutyczny.  Uważa, że podejście do pacjenta powinno być holistyczne, współpraca z innymi specjalistami takimi jak fizjoterapeuci, ortodonci daje najwięcej efektów. 

Zajmuje się: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami połykania u dzieci, oceną wędzidełka, dyslalią, terapią dzieci z autyzmem, ZA, terapią dzieci z Zespół Downa, terapią integracji sensorycznej. 

W czasie wolnym spaceruje po lesie, relaksuje się czytając książki, spędza aktywnie czas z rodziną.

W Etapach prowadzi: terapię logopedyczną i neurologopedyczną, diagnozą logopedyczną i neurologopedyczną,  terapię integracji sensorycznej, konsultacje i diagnozy integracji sensorycznej

 

 

Screenshot 20210410 130509

Pedagog specjalny, logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, 

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu oraz Medycznego Studium Zawodowego w Elblągu. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym – oligofrenopedagogiem, logopedą, certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą ręki oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Obecnie studentka Neurologopedii Profilowanej na Collegium Humanum w Warszawie o specjalności: Neurologopedia Dzieci i Dorosłych oraz Wczesna Interwencja Neurologopedyczna.

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej,  zaburzeniami rozwoju, wadami genetycznymi oraz schorzeniami neurologicznymi. Pracowała na stanowisku technika fizjoterapii w gabinecie rehabilitacji ruchowej, placówkach specjalistycznych, edukacyjnych a także polskich klinikach terapeutycznych w Wielkiej Brytanii jako logopeda oraz terapeuta integracji sensorycznej. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, szkoleniach oraz warsztatach terapeutycznych. W swoją pracę angażuje się całościowo, łączy ze sobą terapie aby  kompleksowo wspierać dzieci oraz ich podopiecznych.

W etapach prowadzi: terapię integracji sensorycznej, terapię logopedyczną, terapię ręki, trening umiejętności społecznych, diagnozy i konsultacje integracji sensorycznej.

Obszary pracy: opóźniony rozwój mowy, Autyzm, Zespół Aspergera, wady wymowy, wady wrodzone oraz rozwojowe (m.in. Zespół Downa, Mózgowe Porażenie Dziecięce), zaburzenia integracji sensorycznej. 

W poradni prowadzi konsultacje i diagnozy integracji sensorycznej, terapię integracji sensorycznej, terapię ręki, trening umiejętności społecznych. 

Cytaty

Kochać dziecko. To znaczy służyć mu jak daleko to możliwe…
Maria Montesori
Maria Montesori

Nie można zmusić ziarna do rozwoju i kiełkowania, można jedynie stworzyć warunki zezwalające na to, aby ziarno rozwinęło wszystkie tkwiące w nim możliwości.
Carl Rogers
Carl Rogers

Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat.
Janusz Korczak
Janusz Korczak