mgr Agnieszka Gola
Psycholog dziecięcy, terapeuta dziecięcy, terapeuta SI.
Absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej ze specjalnością Psychologii Klinicznej. Ukończyła podyplomowe szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Jest certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej (SI) II stopnia. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Obecnie jest w trakcie Specjalizacji z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży akredytowanej przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego.
Specjalizuje się w psychologii rozwoju dziecka. Od 2009 r. prowadzi terapię psychologiczną dzieci z problemami rozwojowymi (w tym z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespół asergera), nieharmonijnym rozwojem, problemami w sferze emocjonalnej i społecznej. Pracuje z rodzicami udzielając konsultacji psychologicznych oraz poradnictwa wychowawczego. Prowadzi konsultacje, diagnozy i terapie dzieci w zakresie integracji sensorycznej (w tym konsultacja małego dziecka 1-3).
Ponadto odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii zaburzeń dzieci i młodzieży, terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, wspierania rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i nieharmonijnym rozwojem, terapii dzieci z problemami emocjonalnymi, zaburzeniami zachowania, moczeniem, nawykowymi zaparciami, masturbacją dziecięcą. Odbyła praktyki i staże m.in. w warszawskim Zespole Szkół Specjalnych, w ośrodkach terapii autyzmu, w warszawskim Oddziale Opiekuńczo- Wychowawczym Specjalistycznego Ośrodka Dla Dzieci w Domu Dziecka nr 1 z zakresu pomocy psychologicznej krzywdzonym dzieciom, na oddziale psychiatrii w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie. Pracowała w przedszkolach z oddziałami terapeutycznymi dla dzieci z zaburzeniami rozwoju, przedszkolach integracyjnych- gdzie pełniła funkcję psychologa- terapeuty i kierownika zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w Ośrodku Naukowo-Terapeutycznym na stanowisku psychologa-terapeuty dziecięcego, w jednej z warszawskich fundacji dla dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz w Centrum Terapii Autyzmu. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Jest założycielką Pracowni Rozwoju ETAPY.
W naszym ośrodku prowadzi: konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze, diagnozy, terapię integracji sensorycznej, terapię psychologiczną, warsztaty i szkolenia dla rodziców, trening umiejętności społecznych, autorskie warsztaty dla dzieci i o emocjach
mgr Klaudia Owczarczyk
Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta rodzinny.
Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Umiejętności psychoterapeutyczne zdobyła na rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne całościowym szkoleniu z psychoterapii systemowej organizowanym przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Posiada także uprawnienie pedagogiczne. Ukończyła podyplomowe szkolenie z Terapii Poznawczo-Beghawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Obecnie jest w trakcie Specjalizacji Psychodynamicznej Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym
Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z pacjentem zdobywała już jako studentka, na licznych stażach w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, w Katedrze Psychiatrii CM UJ.
Przez kilka lat pracowała w stowarzyszeniu Serduszko dla Dzieci na warszawskiej Pradze-Północ, gdzie pracowała z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Odbyła staż w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Józefowie gdzie współprowadziłą terapię rodzin.Obecnie pracuje jako terapeuta dzieci z zaburzeniami rozwoju i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi w przedszkolu integracyjnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
W naszym ośrodku prowadzi: terapię psychologiczną i pedagogicznąerapię psychologiczną i pedagogiczną, trening umiejętności społecznych, konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze i poradnictwo wychowawcze oraz jest członkiem zespołu terapii rodzin.
mgr Agata Rymarczuk
Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta rodzinny.
Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Umiejętności psychoterapeutyczne zdobyła na rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne całościowym szkoleniu z psychoterapii systemowej organizowanym przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Posiada także uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła podyplomowe szkolenie z Terapii Poznawczo-Beghawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Obecnie jest w trakcie Specjalizacji Psychodynamicznej Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym
Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z pacjentem zdobywała jako studentka, na licznych stażach w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, w Katedrze Psychiatrii CM UJ oraz w Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym. Współpracowała z Powiślańską Fundacją Społeczną, gdzie pracowała z dziećmi, młodzieżą oraz z ich rodzinami a także z warszawskimi szkołami podstawowymi oraz Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną na Bemowie.
Od kilku lat pracuje w przedszkolu na stanowisku psychologa, prowadzi Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz terapie psychologiczne dla dzieci z problemami rozwojowymi (w tym dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera oraz upośledzeniem umysłowym), emocjonalnymi, a także konsultacje wychowawcze dla rodziców i nauczycieli.
Od lat współpracując z Kaliskim Stowarzyszeniem Przyjaciół Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą prowadzi wyjazdowe zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i ich rodzin.
W naszym ośrodku prowadzi: psychoterapię dzieci i młodzieży, terapię psychologiczno-pedagogiczną dzieci i młodzieży, Trening Umiejętności Społecznych, konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze oraz jest członkiem zespołu terapii rodzin. Pracuje również z młodymi sportowcami pod kątem motywacji i radzenia sobie ze stresem.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
W czasie wolnym rozwija swoje pasje: ćwiczy jogę oraz biega regularnie dla Fundacji SYNAPSIS i Wings for Life.
mgr Anna Banasiewicz (Marchlewska)
Pedagog specjalny, surdopedagog, terapeutka integracji sensorycznej.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacjami: surdopedagogika, terapia pedagogiczna oraz rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.
Ukończyła również policealną szkołę medyczną na kierunku „Protetyk słuchu”, a także wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii integracji sensorycznej i pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, m.in. szkolenie z integracji przetrwałych odruchów pierwotnych dr Sally Goddard, terapii widzenia i inne.
Od 9 lat pracuje z dziećmi z zaburzeniami rozwoju m.in. z dziećmi z autyzmem, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, wadami słuchu, zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, afazją ruchową, trudnościami w uczeniu się, trudnościami w zakresie komunikacji i umiejętności społecznych, a także z dziećmi z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Centrum Terapii Autyzmu, przedszkolu z oddziałami terapeutycznymi i integracyjnymi, niepublicznym ośrodku terapii psychologiczno-pedagogicznej oraz Centrum Medycznym Polskiego Związku Głuchych w Warszawie.
Obecnie znajduje się na stanowisku pedagoga specjalnego w jednym z warszawskich, publicznych przedszkoli integracyjnych, w którym pełni również funkcję Przewodniczącego Zespołu Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej.
W naszym ośrodku prowadzi: terapię integracji sensorycznej, konsultacje i diagnozy SI, trening umiejętności społecznych, terapię pedagogiczną i surdopedagogiczną.
mgr Marta Niechciał
Fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej
Absolwentka fizjoterapii na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum w Bydgoszczy (prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty nr 33615) oraz studiów podyplomowych na kierunku kwalifikacje nauczycielskie - przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej w Lublinie. Pracuje jako fizjoterapeutka i terapeutka integracji sensorycznej w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej i Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym w Skierniewicach. Pracuje z dziećmi (od 6 miesiąca życia do 18 lat) m.in. z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego (OUN), autyzmem, Zespołem Aspergera, MPDz, Zespołem Downa, Zespołem FAS oraz innymi zaburzeniami rozwoju psychoruchowego. Ukończyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu fizjoterapii dziecięcej. Jest certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej II stopnia (certyfikat PSTIS).
W naszym ośrodku prowadzi: terapię integracji sensorycznej (SI), konsultacje SI dzieci (w tym konsultacje małego dziecka 0-3) oraz diagnozę SI.
Zuzanna Jentkiewicz
Psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia certyfikacyjnego
Absolwentka psychologii (specjalność kliniczna) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na kierunku edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi.
Obecnie uczestniczy w 4-letnim całościowym szkoleniu z psychoterapii rodzin, par i pacjentów indywidualnych organizowanym przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Ośrodek posiada rekomendację PTP oraz akredytację Sekcji Naukowej Psychoterapii i Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Swoje doświadczenia zdobywała już podczas studiów na praktykach w przedszkolach terapeutycznych i na Oddziale Dziennym Rehabilitacji Psychiatrycznej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, a później pracując już zawodowo jako psycholog i nauczyciel współorganizujący w przedszkolach na terenie Warszawy.
Obecnie pracuje w gabinetach terapeutycznych prowadząc psychoterapię dzieci, młodzieży, młodych dorosłych i rodzin, konsultacje rodzicielskie, terapię psychologiczną, grupy terapeutyczne i trening umiejętności społecznych. Swoją pracę poddaje superwizji. Regularnie uczestniczy w szkoleniach dla psychologów i psychoterapeutów poszerzając swoją wiedzę.
W naszym ośrodku prowadzi: konsultacje psychologiczne, terapię psychologiczną, trening umiejętności społecznych.
mgr Anna Bukała
Oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki
Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego o specjalności oligofrenopedagogika oraz Medycznego Studium Zawodowego na wydziale fizjoterapii. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej II stopnia. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku- logopedia. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami SI, zaburzeniami rozwoju, a także z niepełnosprawnością intelektualną oraz ruchową. Pracowała na stanowisku technika fizjoterapii w gabinecie rehabilitacji ruchowej, w placówkach edukacyjnych a także w polskich klinikach terapeutycznych w Wielkiej Brytanii. Obecnie jest nauczycielem wspomagający w szkole integracyjnej i terapeutą SI. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z wadami rozwojowymi, Zespołem Downa, Zespołem Retta, Zespołem Aspergera, Autyzmem oraz innymi dysfunkcjami. Na co dzień zajmuje się terapią integracji senorycznej, funkcji poznawczych oraz wczesnym wspomaganiem rozwoju. Również w ramach zajęć rewalidacyjnych usprawnia funkcje motoryki małej a także prowadzi trening umiejętności społecznych z dziećmi ze spektrum Autyzmu oraz z Zespołem Aspergera.
W Pracowni Rozwoju ETAPY prowadzi konsultacje i diagnozy integracji sensorycznej, terapię integracji sensorycznej, terapię ręki, trening umiejętności społecznych.
mgr Magdalena Trojanowska
Psycholog dziecięcy, terapeuta dziecięcy
Absolwentka Psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Umiejętności psychoterapeutyczne zdobywa uczestnicząc w szkoleniu z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie . Posiada także uprawnienie pedagogiczne. Ponadto odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz Stosowanej Analizy Zachowania.
Swoje doświadczenia zdobywała podczas studiów na praktykach w ośrodkach terapeutycznych oraz Klinice Psychiatrii w Lublinie. Po ukończeniu studiów pracowała w przedszkolach terapeutycznych w Warszawie.
Obecnie pracuje również jako psycholog, terapeuta oraz nauczyciel współorganizujący w dwujęzycznym przedszkolu integracyjnym, prowadząc m.in. terapię indywidualną, trening umiejętności społecznych oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju.
W naszym ośrodku prowadzi terapię psychologiczną dzieci i młodzieży, terapię psychologiczno-pedagogiczną oraz konsultacje psychologiczne dla rodziców.
mgr Aneta Chojecka
Psycholog dziecięcy, terapeuta dziecięcy
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja kliniczna dziecka), studiów podyplomowych z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na APS w Warszawie, Studium Poradnictwa i Interwencji Kryzysowej IPZ. Posiada kwalifikacje socjoterapeuty oraz terapeuty pedagogicznego. Ukończyła również 4 lata Szkoły Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT. Aktualnie w trakcie dwuletniego kursu podyplomowego „Psychoterapia dzieci, młodzieży i rodzin – podejście systemowe” organizowane przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii.
Odbyła wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, jak również wspomagania dzieci rozwijających się prawidłowo. Posiada uprawnienia do stosowania w pracy z dziećmi takich metod jak: Kids’ Skills – Dam Radę!, Trening Pewności Siebie, system Growth through Play (Rozwój poprzez Zabawę), Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych, Trening umiejętności społecznych TUS, program Smyko-multisensoryka® i in.
Ukończyła liczne kursy dotyczące wspierania rodziców w ich kompetencjach rodzicielskich oraz budowaniu bliskiej relacji z dzieckiem. Jest absolwentką Szkoły Konsultacji dla psychologów - Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów. Ma doświadczenie w prowadzeniu „Szkoły dla Rodziców” oraz warsztatów „Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dzieciom granice”.
W naszym ośrodku prowadzi: konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze dla rodziców, terapię psychologiczną dzieci do 10 roku życia oraz terapię psychologiczno-pedagogiczną dzieci w wieku przedszkolnym.
mgr Kamil Mosur
Oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego wydziału wychowania fizycznego, instruktor gimnastyki, pływania i żeglarstwa. Ukończył podyplomowy kurs kwalifikacyjny w oligofrenopedagogiki. Od 2009 r. pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej z dziećmi z różnymi problemami rozwojowymi w tym z dziećmi z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną, Zespołem Downa oraz z dziećmi z zaburzeniami procesów integracji sensprycznej i trudnościami szkolnymi. Jest nauczycielem i terapeutą w jednej z warszawskich szkół specjalnych. Ukończył wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii integracji sensorycznej i pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce.
W wolnej chwili trenuje bieganie, wspinaczkę i pływanie, uczestnik maratonów polskich i innych cyklicznych biegów masowych, były zawodnik turniejowego tańca towarzyskiego. Ukończył kurs masażu I stopnia. Jego pasją są samochody i ich budowa, a w szczególności ich naprawianie i składanie. Motto: „nie ma rzeczy niemożliwych... na niektóre brakuje czasu iii ...pieniędzy :)”
W naszym ośrodku prowadzi konsultacje, diagnozy i terapię integracji sensorycznej oraz terapię ręki.
mgr Katarzyna Bartkiewicz
Fizjoterapeutka, Terapeutka Integracji Sensorycznej
Absolwentka fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, terapeutka integracji sensorycznej II stopnia. Przez wiele lat pracowała z dziećmi z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego, Zespołem Downa, Zespołem Aspergera, autyzmem oraz innymi zaburzeniami rozwoju psychoruchowego. Ukończyła specjalistyczne kursy z zakresu fizjoterapii dziecięcej, m.in. diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy, neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja niemowląt, PNF w pediatrii.
Doświadczenie zdobywała pracując (w zespole terapeutycznym) w prywatnych i publicznych placówkach medycznych i oświatowych. Przez wiele lat pracowała jako fizjoterapeutka i terapeutka integracji sensorycznej w fundacji „Przez zabawę do rozwoju”, gdzie wspierała dzieci z zaburzeniami rozwoju i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi.
Obecnie znajduje się na stanowisku terapeuty integracji sensorycznej w dwujęzycznym przedszkolu integracyjnym.
Jako nastolatka pływała wyczynowo, do dziś w wolnym czasie rozwija tą pasję.
W naszym ośrodku prowadzi konsyltacje integracji sensorycznej, diagnozy integracji sensorycznej oraz terapie integracji sensorycznej.
mgr Małgorzata Brach
Psycholożka, pedagożka
Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła I stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, NVC – Porozumienie bez przemocy, Metoda Kids’ skills – Dam radę! oraz szkolenie w zakresie terapii i edukacji dzieci z autyzmem.
Założycielka przedszkola i żłobka „Brzdące na łące”. Od wielu lat aktywnie zaangażowana w prace z dziećmi, rodzicami i nauczycielami. Prowadzi warsztaty i poradnictwo dla rodziców, udziela wsparcia w procesie adaptacji, zmagania się z trudnościami wychowawczymi i emocjonalnymi dzieci, w tym również dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Prowadzi superwizje i szkolenia dla kadry pedagogicznej.
W Etapach prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz konsultacje psychologiczne.
Ewa Jaguszewska
Psychoterapeutka, arteterapeutka i pedagog specjalnym.
Specjalizuje się w indywidualnej oraz grupowej pracy z młodzieżą, rodzicami oraz osobami dorosłymi.
Pracuje w podejściu integracyjnym łącząc myślenie psychodynamiczne z humanistycznym podejściem do relacji terapeutycznej. Na trudności klienta patrzy całościowo, a w procesie terapii opiera się zarówno na pracy werbalnej jak i proponowanych doświadczeniach. Podążając za myślą Peter’a Levine „Gdy jesteśmy odłączeni od ciała, nie możemy być w pełni obecni”, stara się w przestrzeni terapeutycznej obejmować uwagą nie tylko słowa, ale też doznania płynące z ciała i poruszenia emocjonalnego.
Wspiera klientów w zrozumieniu, jak wewnętrzne doświadczenie wpływa na ich aktualne decyzje i zachowanie oraz w szukaniu impulsu do poszerzania perspektywy i gotowości na zmianę.
W swojej pracy terapeutycznej czerpie z różnorodności swoich ról zawodowych. Przez dłuższy czas związana była z placówkami edukacyjnymi, organizacjami pozarządowymi oraz poradniami psychologicznymi. Przez ponad 10 lat pracowała z dziećmi i młodzieżą z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Równolegle prowadziła grupy rozwojowe i terapeutyczne dla kobiet w oparciu o metodę DMT oraz indywidualną psychoterapię osób dorosłych. Swoje doświadczenie terapeutyczne zdobywała m.in. w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży IPIN w Warszawie, Towarzystwie Pomocy Młodzieży, Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży UJ CM, Ośrodku leczenia zaburzeń odżywiania, Fundacji SCOLAR
i Stowarzyszeniu „Otwarte Drzwi”.
Pracuje pod stałą superwizją indywidualną i grupową w różnych modalnościach terapeutycznych.
Aktualnie przyjmuje młodzież powyżej 12 r.ż. oraz osoby dorosłe. Proces terapeutyczny poprzedzony jest 3 konsultacjami.
Przyjmuje przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 51/U6, Warszawa-Gocław (Mental Path/ Pracownia ETAPY).
Magdalena Rudzińska
Psycholog, psychoterapeuta
Pracuje w podejściu integracyjnym, czerpiąc z dorobku wielu nurtów terapeutycznych dla całościowego zrozumienia pacjenta. Pracuję pod stałą superwizją.
Ukończyła: Psychologię kliniczną (Uniwersytetu SWPS), Szkołę Psychoterapii (Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA), kurs Pomocy Psychologicznej (INTRA), kurs I stopnia SFBT – Solution Focused Brief Therapy (Stowarzyszenie Niebieska Linia), kurs „Szkolenia metodami aktywnymi w firmie i instytucji” (INTRA), terapia zaburzeń nerwicowych (Instytut Psychologii Zdrowia), terapia uzależnień (Instytut Psychologii Zdrowia), staż terapeutyczny (Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnienia w Pruszkowie), staż terapeutyczny na oddziale leczenia nerwic (szpital MSWiA w Otwocku).
Współpracowała z instytucjami działającymi na rzecz dzieci i młodzieży tworząc programy szkoleniowe, terapeutyczne i profilaktyczne. Z pasją tworzy i prowadzi programy rozwoju osobistego, warsztaty oraz szkolenia.
Pracuje z młodzieżą od 15 r.ż. oraz dorosłymi.
Przyjmuje przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 51/U6, Warszawa-Gocław (Mental Path/Pracownia ETAPY).
Marzena Przybylska-Dzieciątkowska
Psychoterapeuta, psychotraumatolog.
Od wielu lat pracuje z rodzinami zastępczymi i adopcyjnymi. Jestem współautorką programu PRIDE dla rodzin zastępczych i adopcyjnych oraz aktywnym trenerem szkolącym kandydatów na rodziny zastępcze i adopcyjne.
Prowadzi terapię rodzinną i terapię par. Często pracuję z dorosłymi na rzecz dzieci, a czasem indywidualnie z dziećmi lub dorosłymi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w szpitalu psychiatrycznym i w organizacjach pozarządowych pracujących z rodzinami. Od kilku lat prowadzi również terapię indywidualną w nurcie psychodynamicznym.
Ukończyła studia podyplomowe Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Wydziale Psychologii UW, całościowe czteroletnie szkolenie w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie oraz Psychotraumatologię praktyczną i Psychotraumatologię zaawansowaną w Fundacji Pomorskie Centrum Psychotraumatologii. Jeste certyfikowanym terapeutą EMDR I oraz II stopnia, rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Terapii EMDR (Certyfication of Completion of EMDR Europe Basic Training).
Agata Nowakowska-Pawełek
Psycholog, psychoterapeuta.
Specjalizuje się w terapii z młodzieżą i dorosłymi.
Pracuje przy trudnościach z zaniżoną samooceną, poczuciu osamotnienia, niezrozumienia, depresji, problemami w komunikacji z partnerem, współpracownikami, śmierci bliskiej osoby, pomocy przy przejściu żałoby, chęci samorozwoju, trudności w okresie dojrzewania, stresie, lękach związane ze szkołą, studiami, pracą, nieprzewidzianymi sytuacjami życiowymi, pracuje z osobami ze spektrum autyzmu, z osobami z zespołem Aspergera.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy psychologa i terapeuty. Swoje wykształcenie z zakresu psychologii i psychoterapii, bez przerwy uzupełniam i aktualizuje na licznych kursach i szkoleniach.Ukończyła 4 letnią szkołę psychoterapii w nurcie psychodynamicznym w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.
Przyjmuje przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 51/U6, Warszawa-Gocław (Mental Path/ Pracownia ETAPY)
Strona 1 z 2